Owocowa kasztanianka z migdałami

Przygotowanie:

Kolejną propozycją śniadania na ciepło jest owocowa kasztanianka. Jest to następna odsłona bezglutenowego śniadania, które możemy bardzo szybko i smacznie przyrządzić. Migdały idealnie komponują się w smaku ze świeżym mango, a do tego dodajemy nieznane wszystkim płatki kasztanowe! Kasztany jadalne są bogate w węglowodany złożone, dzięki czemu świetnie nadają się na pierwszy posiłek w ciągu dnia, ze względu na dłuższe wchłanianie przez organizm, są bardzo dobrym źródłem energii. Kasztany są dobrym źródłem potasu, magnezu i wapnia w Naszej diecie, a do tego są oczywiście bezglutenowe.



Wartość odżywcza:

  • Energia 443 kcal
  • Białko 13.0 g
  • Tłuszcze 11.8 g
  • Węglowodany 75 g

Składniki:

  • 50 g płatki z kasztanów
  • 200 g mleko 2%
  • 150 g mango
  • 12 g migdały

Przygotowanie: Płatki wsypać do gotującego mleka i podgrzewać około 5 minut. Kasztaniankę podawać z pokrojonym w kostkę mango i posiekanymi migdałami. Smacznego!



OWOCOWA KASZTANIANKA



Dietetyk_Anna Hajost-01


Anna Hajost
dietetyk



Zuzanna Wieła Dietetyk Wronki-22


Zuzanna Wieła
dietetyk



Agnieszka_Pompecka-01


Agnieszka Pompecka
dietetyk