Pełnoziarniste gofry z cukinią, marchwią i papryką z dodatkiem awokado i jajkiem sadzonym

Pełnoziarniste gofry z cukinią, marchwią i papryką z dodatkiem awokado i jajkiem sadzonym

Wartość odżywcza 1 sztuce z jajkiem sadzonym (1 szt. - 60 g) i awokado (1/2 szt. - 70 g):

  • Energia: 398 kcal
  • Białko: 14,4 g
  • Tłuszcze: 30,8 g
  • Węglowodany: 19,3 g

Składniki na około 10 sztuk:

  • 1,5 szklanki mąki (u mnie orkiszowa, ale można eksperymentować) 180 g
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • ok. 330 ml mleka (może być także roślinne)
  • ok. 120 ml oleju rzepakowego
  • 2 jajka
  • 60 g Marchew
  • 60 g Papryka czerwona
  • 100 g Cukinia

Przygotowanie:

Białka jajek ubić. Resztę składników zmiksować (mąkę dobrze jest przesiać), a na koniec dodać ubitą pianę i drobno pokrojone lub starte warzywa. Gofrownica w ruch i smacznego!