Rozmawiamy z wieloma dietetykami, którzy myślą o otwarciu własnej poradni. Są to osoby pełne energii, zaangażowania i gotowości do działania TU I TERAZ! Jednak wielu z nich waha się z podjęciem decyzji ze względu na brak odpowiedniej ilości środków na inwestycję.
Chcemy dać Wam szansę! Organizując konkurs Mój Biznes z Moim Dietetykiem postanowiliśmy umożliwić start bez opłat dietetykowi najbardziej zaangażowanemu i zmotywowanemu do uruchomienia swojego gabinetu!
Widzisz siebie w tej roli? Wystarczy, że przygotujesz pierwszorzędny biznesplan z niebanalnym uzasadnieniem, dlaczego to właśnie Ty powinieneś otrzymać tę szansę!
Spośród nadesłanych zgłoszeń wyłonimy te najlepsze, a zwycięzca będzie mógł dołączyć do naszej sieci i przetestować pracę z nami przez 3 miesiące bez opłat. A to oznacza m.in.:
- Szkolenie wstępne obejmujące szeroki zakres pracy z klientem, bilansowania jadłospisów, prowadzenia poradni oraz działań marketingowych
- Możliwość korzystania z programu do bilansowania jadłospisów i aplikacji dla klienta
- Stronę internetowa Twojej poradni
- Dostęp do bazy posiłków i jadłospisów
- Dostęp do bazy merytorycznej i naszych wewnętrznych szkoleń
- Opracowanie regionalnej strategii marketingowej Twojej poradni.
Łączna wartość nagrody to około 5000 zł!
Aby wziąć udział w Konkursie…
- Prześlij mailowo na adres franczyza.konkurs@mojdietetyk.pl biznesplan na otwarcie własnej poradni dietetycznej wraz z uzasadnieniem dlaczego powinieneś zostać zwycięzcą konkursu.
- Podać: kontaktowy adres email oraz numer telefonu, imię i nazwisko oraz wykształcenie (uczelnia, kierunek i osiągnięty stopień) oraz wyrazić zgodę na postanowienia REGULAMINU i zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z następującą formułą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby rozstrzygnięcia konkursu i przedstawienia jego wyników we wszystkich kanałach komunikacyjnych wykorzystywanych przez firmę Mój Dietetyk Paweł Marzec, ul. Płocka 15, 81-535 Gdynia, nr NIP 9580234089, REGON: 220552380. Zezwalam na opublikowanie biznesplanu i treści uzasadnienia nadesłanej na konkurs w moim zgłoszeniu oraz wykorzystanie ich przez organizatora do dalszych działań promocyjnych.
Powodzenia! 🙂