Tofu na sposób chiński

Danie dla fanów azjatyckiej kuchni, który są chętni na spróbowanie aromatycznych smaków w wersji wege.

Wartość odżywcza dla 1 porcji:

  • Energia: 577 kcal
  • Białko: 30,8 g
  • Tłuszcze: 24,1 g
  • Błonnik pokarmowy: 0,6 g
  • Węglowodany: 59,4 g

Składniki na 1 porcję:

  • 40 g Makaron ryżowy
  • 225 g Mieszanka chińska mrożona
  • 120 g Tofu wędzone
  • 10 g Oliwa z oliwek
  • 150 g Pomidorki koktajlowe
  • Sól, pieprz, sos sojowy, papryka ostra mielona, szczypiorek

Przygotowanie:

Makaron ugotować w lekko osolonej wodzie. Tofu pokroić w kostkę, doprawić solą, pieprzem i ostrą papryką. Na patelni rozgrzać oliwę, podsmażyć tofu, dodać mieszankę chińską oraz sos sojowy. Gdy warzywa zmiękną, dodać ugotowany makaron, wymieszać i jeszcze chwilę podsmażyć. Danie wyłożone na talerzu posypać szczypiorkiem. Podawać z pomidorkami koktajlowymi.